Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Trååk

Av Madeleine - 26 april 2008 23:53

Blä, jag har tråkigt,

dessutom har jag hicka, skräm mig någon?

Huvva, haft det i över 5 minuter nu.


Btw så smörjde jag in mig med Brun Utan Sol idag igen :)

Vill ju bli brun.

Måste ju ha något att jämföra med Petter när han varit utomlands i 2 veckor, så avis, jag vill också fara till Turkiet. Snart ska pappa dig, 7 maj, varför får jag aldrig åka? villvill.


På torsdag kommer min kära syster hem och hon tar även med sig sin pojkvän Marco (Marko) som kommer från Tyskland. Ska bli kul att få träffa den personen som har förälskat sig i min syster ;P.

Blir nog bra. De stannar tills på måndag då.

Mamma har typ redan börjat städa och hon blev grymt förvånad när MAria sa att hon skulle ta med honom. För hon hade sagt att hon ALDRIG skulle ta hit någon kille. HHAHA IN YOUR FACE SISTER <3.

Mammsen har typ satt in en till säng så de får ligga i en "dubbelsäng" de har hon då aldrig gjort för mig och Petter, vi skulle nog ha behövt det för en viss Madeleine tar ju så stor plats ;P .

Nämen det är ju mysigt att ligga nära den man älskar<3 :)


När hon väl är hemma ska hon få hjälpa sin kära lillasyster med lite matte, 


Love

Madeleine 



 
 
isaaa

isaaa

27 april 2008 10:02

BU!!!! =) funkade det?
jag måste också få träffa den där grabben!!!

http://iiiisa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 28 januari 2009 16:57

Hejhej, hoppas allt är bra med alla! ser att 73 st har varit inne på denna blogg under Januari. Jag tycker ni borde kolla in min nya Blogg http://madeleeinep.blogg.se     för på denna blogg skriver jag inte längre!  ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:45

Kommentera min andra blogg, jag vet att ni läser :) Jag har även hunnit fylla 18 år, så jag är myndig nu!   puss.   http://madeleeinep.blogg.se ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:42

Hejhej, mina läsare, jag ser att det är några som är här och läser. Men jag uppdaterar inte här nu, utan skriver på min nya blogg. LÄS DÄR! Uppdaterar flera gånger per dag!   http://madeleeinep.blogg.se   Puss / M     ...

Av Madeleine - 16 maj 2008 09:14

Hejhej bloggen och alla läsare, nu sitter jag i skolan har haft Historia A och har snart Matte B, ingen höjdare! Menmen bara att gilla läget. Sedan har vi Svenska B och sista lektionen är samhällskunskap och den li9gger på 3 h, fyfan. Haft det över ...

Av Madeleine - 15 maj 2008 21:35

Hejhej,   Nu är det bara 15 dagar kvar tills min födelsedag ;D  Glöm inte gratta mig den 30:e maj.   Jag skriver även på en anna blogg som heter http://madeleeinep.blogg.se     Hopaps ni haft en bra dag, pusspuss  ...

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards