Alla inlägg under april 2008

Av Madeleine - 30 april 2008 07:10

Hoppas alla har sovit gott:)


snart ska jag till skolan, dock hade Alexandra sovmorgon så vi kommer inte ta samma buss.Menmen :)


Näe, nu måste jag kila =)

Ha en bra dag :) , skriver sedan.


Love

/ Madeleine 

Av Madeleine - 29 april 2008 23:23

Nattinatti alla små och stora änglar :)

Hoppas alla sover gott. 

Vi hörs imorgon :)

pusssshejdå <3


Love p

/ Madeleine 

Av Madeleine - 29 april 2008 22:53

Heej :)

Vad gör alla?

Haft en bra kväll?


Vad ska alla hitta på imorgon då? :)


Älskar min Lars Petter Nordfjell <3<3


Love

/ Madeleine 

Av Madeleine - 29 april 2008 19:38

Nyss målat mina naglar röda :)

Dock är jag inte så bra på att använda nagelack ;P

det kommer alltid lite utanför- suck..


Nu ska jag gå ner och göra en smarrig omelett :)

Tomater- skinka- lök- och massa annat gott :)

Har inte ätit middag än, blev ingen middag här idag

som vanligt? haha.


Vad åt ni för god middag då? :)


Love Petter

/ Madeleine 


Av Madeleine - 29 april 2008 18:47

hej allihopa:)

Va gör ni ? :)

Jag gör inte så mycket, sitter och tråkar, vill fara till Alexandra .


Vad har ni gjort idag? :)

Indentifiera dig :)




klagar ni på mitt face? ;P

haha.


:(

Av Madeleine - 29 april 2008 16:53

Nu har jag fått mer information om den 14 åriga pojken som frotallkrokade med cykeln, med en BMW.


Han fick sprucket skallben

Båda nyckelbena brutna

Punkterade lungor

Revbensfraktur

Och Hörftfraktur..


stackarn :(...


ursch..


Love

/ Madeleine 

Av Madeleine - 29 april 2008 08:46

hej nu sitter jag i skolan och är helt skakis, påvägen till skolan så såg jag en trafikolycka, huvva. :( En BMW ( sportbil) kördes troligen av en kille 18-25 års ålder. Hade kört på en pojke i 13-15 års ålder, han hade cyklat, cykeln låg på sidan och var helt förstörd, pojken var alldeles blodig, och rörde inte på sig.

 Bredvid stod det en flicka och stor grät, ingen höll om henne =/ =/.

Jag håller tummarna för pojken.


Ingen bra start för dagen :( .....

Huvva.


Tänk om det var någon i min närhet,

Jag skänker en tanke till honoms familj att hans ska klara sig.

Han hade ingen cykelhjälm....

Han låg kanske 20 meter från bilen.

=(


Hoppas ni fått en bättre start på dagen än mig.


Love

/ Madeleine

Av Madeleine - 28 april 2008 22:14

Sov gott allihopa:)

så hörs vi imorgon

för nu ska jag krypa ner under mina

två täcken :)

Me like.


Love

/ Madeleine 

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards