Alla inlägg den 6 april 2008

Av Madeleine - 6 april 2008 22:24

Nyss sett Andra Avenyn, sjukt bra. Eller vad tycker ni?

Inhandlat En ny bikini med tillhörande trosor och ett vitt linne :) .

Jag taggar sommar :) .

Puss på min Petter <3

Nu ska jag hoppa i säng och ringa honom :) .

Eller om ett tag, han städar :) . duktig pojke.

sov gott allihop, lägger ut bilder på bikinin och linnet

imorgon :) .

Ha en bra dag på skolan, jobbet eller vad ni nu har för er.


/ Madeleine 

Av Madeleine - 6 april 2008 18:50

Snart kommer de tre nyaste avsnitten av Andra Avenyn ut, tror inte det är bara jag som är taggad ;) .


Imorgon:Skola, har ett rest prov jag ska göra efter skolan, sedan kanske jag ska gå upp till Iksu och simma en timme :), det är så skönt och avkopplande, dock har man inga bra/riktiga badkläder , ajja.

Kanske får träffa Petter, han kanske kommer till skolan, kan ju alltid hoppas :) .

Tack till Alexandra och Marinette som hjälpte mig att byta lösenord på min old msn, :) . 


Pusspåpetter! 

/Madeleine 

Av Madeleine - 6 april 2008 15:50

Hej!

Idag vaknade man av att älsk ringde vid 12 :) .

Hans lag vann matchen idag, men någon idiot sparkade honom med vilja, fyyfan vilka idioter det finns.

Får pyssla om honom när jag är med han :) .

Me loves.


Nyss sett Juno, skit bra film :) .

Men jag förstår inte hur man kan ge bort sitt barn när man

gått med det i magen i nio månader, men det är ju min åsikt :).

Ska väl hem och plugga snart, blä.


Puss på Petter!

/ Madeleine

Av Madeleine - 6 april 2008 00:41

Nääe, nu är dags att krypa ner bredvid en förkyld snarkande Alexandra :] myspys. Ska gå upp och kolla hennes lillasyster om typ en kvart.

Försökte ringa älsk för en stund sedan men han la på, han sov säkert, me loves him, mktmktmkt. Ska aldrig släppa din hand igen, aldrig, aldrig.

Jag ska vara din förevigt.

Har ni aldrig testat sätta ihop erat namn med eran killes efternamn? ;P det har då jag, haha. tänk Madeleine och Petter Nordfjell, det klingar typ. haha.

Sötungen, bästaste killen i hela världen. Hoppas jag får träffa dig på måndag baby, saknar dig, saknar din närhet, din värme, så käär.

Jag har hittat min prins, ni som inte har gjort det kommer göra det en vacker dag. Det var ett tag sedan jag träffade min. Han är helt underbar ska ni veta, finns ingen som honom, han är bara världens bästa kille, :)

Jag längtar efter sommaren, du&jag mot världen.

Puss på min underbara prins Lars Petter Nordfjell :) . my man <3 <3.


nää godnatt nu, så hörs vi imorgon.

Ska drömma om dig baby!

Hoppas alla sover eller kommer sova gott.

Puss

/Madeleine

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards