Alla inlägg under mars 2008

Av Madeleine - 30 mars 2008 21:32

Hej allihopa!

Hoppas ni haft en bra helg och ett bra lov, ni som haft det vill säga.

Lördag: Sov som sagt till kvart i två, sedan ringde Alexandra mig så då bar det av dit efter måna om och men. Sedan när jag kom dit chillade vi och sedan köpte näsan cigg och snus åt henne, hon var ganska sur kan jag lova, haha menmen. Sedab åkte vi lite i bilen, käkade på Max, och en kvinna typ i 40års åldern var helt cp där inne, det var fan kvällens, haha ni skulle ha sett henne!

Sedan köpte jag nå godis, till mig och Alexandra för 4kr, sedan råkade jag ringa my love, och väkte honom och hans syster, inte meningen =/=/ .. ajja.

Söndag: Idag vaknade jag vid 11 när Alexandras pappa borrade och hade sig i rummet bredvid hennes, menmen, vi klev typ upp vid 12 och fikade :) sedan klädde vi på oss, kikade lite tv och sedan bar det av, hon skulle övningsköra riktigt duktig är hon, körde i parkeringshus för första gången gick galant, var inte alls rädd någonstans. Sedan skjutsade hon mig till Petra. Vi pluggade lite, var på prommis, åt, såg på film, pratade och hon målade mina naglar, röttttt.  Sedan var det dax för mig att åka hem, rigde my lover, och sedan lyssnade jag på musik, nu sitter jag här och tråkar och väntar på att han ska ringa.


Ursch för att skolan börjar imorgon, mums för att vara med Petra och plugga (mindre mums) sedan till älsk förhoppningsvis :) . myyspyyys 

Btw så var filmen vi såg, Just Like Heaven , bästa jag sett på länge, gråt nästan, ni borde se den! 


PUSS


/ Madeleine  

Av Madeleine - 29 mars 2008 14:23

Hej alllihopa :)!

Idag är det en riktigt sov dag, jäkla skit väder ute, jag som hade taggat sol idag, men icket. ist är det mulet, regnar och snöar omvart annat.

Jag sov för övrigt till kvart i två, eller jag vaknade först vid kvart i tio men somnade om :).

Idag blir det bara en lugn dag, orkar inte plugga även fast jag borde. Jag får göra det imorgon ist, det blir bra.


Någon som vet om det är något brapå tv ikväll, skriv gärna!


Puss


/ Madeleine

 ha en bra dag!


Av Madeleine - 28 mars 2008 23:59

Som rubriken lyder, jag har verkligen tråkigt, vad kan man göra? förutom att gå och sova, är verkligen inte trött!

Någon som har något tips till mig? (Hoppas)

Ja ni, vad har ni gjort idag då?

Jag nämde förut att jag va inne på ellos och kikade, jag kikade på badkläder och klänningar blev riktigt sugen på att köpa nå bikinisar, och om jag inte har fel så fastnade jag får några av klänningarna. 


Blä jag vill fara utomlands och bara ligga och steka i solen, bada och ha det riktigt skönt, ingen som håller med mig? Tänk vad skönt att gå i standkantet i det varma vattnet i Thailand med gyllenbrun kropp, vackra blommor i håret, få thaimassage och bara leva livet och glömma skola,jobb och all stress här hemma i kalla sverige, jag läste på stinas blogg att hon skulle åka dit till veckan, jag är avis, inte för att jag missunnar henne att åka iväg att ha det skönt utan för att jag vill också åka (  stinalee.blogg.se ) , grymt bra blogg i övrigt.


Vilka bloggar brukar ni läsa?

jag har fallit för de kända bloggarna, sjukt att de får pengar för att vi läser deras bloggar, vill inte delta i det men kan inte sluta går typ in minst 2-3 gånger varje dag på vardera av tjejerna och de är typ: Kenzas.blogg.se , kissie.blogg.se , blondinbella.se , stinalee.blogg.se  brukar även kika förbi på mammamarlie93.blogg.se ( kolla hur det går för henne med hennes graviditet, tycker det är starkt av henne att behålla det, du är stark kom ihåg det) 


nä, nu har jag babblat på alldeles för mycket ikv, ni får ha det bra!

Dröm söta drömmar, ska jag iallafall göra!


Puss

 / Madeleine


Av Madeleine - 28 mars 2008 23:37

åh, äntligen ringde han :) . Hans röst, me like.

Nä nu ska jag snart krypa i säng och drömma söta drömmar om dig <3.

Jag håller tummarna för att ni får fint väder i fjällen i helgen :) .


Sov gott alla bloggare!


Puss

/Madeleine



Av Madeleine - 28 mars 2008 22:12

Nä, nu ska jag gå ner och hålla mina föräldrar sällskap för en gångs skull, ska nog ta ner täcket så jag kan krypa ner under det, myspys.

Nu har jag snart druckit två loka, haha Hallon med Grape MUMS :) .

- KOM HEM PETTER!

Jag tycker Elin och Isa borde umgås med mig snart,=) .

Hade jätte kul med dig idag Petra, även fast jag var arg och förbannad, men vet du vad? :) Ingemar skickade idag en cheek på 1600:- så nu får jag över 2000kr på kontot, haha. Shoppa någon? :)

En sak jag märkte idag är att skinnjackor är jätte korta, förstår inte varför, vadå jag testade L och har egentligen S, och L var jätte kort och jag är ju inte tjock precis, tänk då en tjockis hur skulle det då se ut?

Någon som har något tips till mig vart man hittar snygga skinnjackor för ett lågt pris, jag skulle bli väldigt tacksam :) .


/ Madeleine  

Fot

Av Madeleine - 28 mars 2008 20:24

ojj glömde, måste ha stukat foten eller ngt =/ ajjajj,

  

På vänstra foten ser man inte fotknölen men på högra gör man det, jag har då otur, förra veckan var det handen, nu foten =/.


ajja ska springa ner och käka nu,


Puss / Madeleine 

Av Madeleine - 28 mars 2008 20:09

Hej allihopa :) !

Hoppas alla har haft ett bra lov, en bra arbetsvecka eller en bra skolvecka :).

Själv har jag haft en underbart bra lov, tränat, Petter, stan, kompisar, plugga (mindre kul, men blev inte så mycket) .

Ja idag så väcktes jag av Petra vid nio snåret, klev då upp och kollade att jag fick skjuts till stan, gjorde mig i ordning, dock hittade jag ingen hårborste =/ som resulterade till en inte så fin frisyr. Sedan träffade jag Petra på stan, tog bussen till henne på Tomtebo. Vi skulle plugga men det gick inte så bra, hade verkligen ingen motivation idag =/ inte Petra heller tror jag ;). Hon lagade pasta med skinksås, mums men konsistensen behöver vi inte ens nämna tror jag, hahaha. Sedan tog vi upp böckerna igen, men efter fem minuter kom jag på den smarta idéen att vi skulle fara till maxi och strömpilen, sagt och gjort. Vi tog cykeln och cyklade eller iaf jag, latisen åkte men det var inte så jobbigt hon var rätt lätt :) . När vi kom fram så gick vi runt och kollade i den olika affärerna, hittade lite smått och gott, bilder kommer under. Sedan efter ungefär två timmar så cyklade (jag) vi hem igen, då hade hennes pojkvän kommit hem, han lagad mat (spagetti och köttfärsås, mums var det) . Vi hann kolla på lite kläder på www.ellos.se också medans, sedan var det dax för en viss Madeleine Persson att åka hem, på bussen ringde jag go Petter, men vi sa inte så mycket så vi bestämde oss för att höras senare. När jag kom ner på stan fick jag lov att köpa en lakrits godis på Nannas, fy Madde, men gott var det. Och nu sitter jag här. Ska gå ner och äta lite grillat nu, pappa och mamma har lagat, mums :) .


Veckans köp

* Klänning, Vero Moda 50kr

* Pärlörhängen, Kicks 70kr

* Hårspännen med pärlor, Kicks 30kr

* Stringtrosor, H&M 40kr 

* Hipsters, H&M 60kr (ej bild)






Av Madeleine - 27 mars 2008 12:53

Hej,

Inte skrivit på ett tag men nu kommer det ett litet inlägg från biblan.

Idag klev jag upp 05:40 för att åka in med mamma så jag kunde fara på iksu och simma, det var riktigt skönt faktiskt men det blev lite kämpigt på slutet när jag hade simmat 50 längder, men jag kämpade de sista 10 längdera. Sedan bastade jag, sminkade och klädde på mig och gick till mammas jobb för att få lite pengar till lunch osv. Träffade GOPETTER på stan och gick med honom till jobbet- vet ni vad, han fyllde på min mobil :) puss på honom! Nu står jag här och väntar på en viss person, sedan ska jag gå till Petters jobb igen :) sedan hem :) .


Ha det bra!

Puss / Madeleine

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards