Alla inlägg den 27 april 2008

Av Madeleine - 27 april 2008 17:48

Hej allihopa, hoppas alla haft en bra söndag.

Idag vaknade jag vid 1 av att mamma kom in, hon skulle

och kolla på ngt tvättställe i Sävar för pappa har hett sönder våårat - klaaantarsel!

När jag fick veta det ringde jag Frida på en gång och frågade om hon vill åka och simma med mig :) sagt och gjort vi simmade 60 längder på precis 45 min :) . Vi bubblade även och satt i ångbastun, as skönt :).

Vi hann även snacka massa skit, det gillas, den personen vi snackade om har verkligen inget liv. Jag och Frida säger bara, börja umgås med de i din egen ålder, :) u need friends, keep the fridends you have, Im gone soon, and I think many other friends is gone to. Get a life :* .


POSÀ förra sommaren, :)


Mamma köpte även en brun utan sol till mig, från LdB :)

så när är det bara och välja och vraka mellan mina brun lotioner ;P

 

 :*


Köpte även med mig två Energi "kakor" som jag ska käka imorgon innan jag ska gymma och simma :).


Hoppas de är goda. Och även ger mig mer energi .


Ja, nu ska jag snart gå ner och hjälpa min kära mamma med salladen till middagen :) . Tomat, lök, sallad och FETAOST!

Mums.


Ikväll kommer de nya avsnitten av Andra Avenyn ut, längtar. Söndagarnas höjdpunkt :).

 


Denna vecka har jag tränat 4 gånger, börjar kanske komma igån nu? :)

 Ikväll ska jag även smörja in mig med min nya brun utan sol, hoppas det blir bra.


Love

/ Madeleine 

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards