Alla inlägg den 12 april 2008

Av Madeleine - 12 april 2008 22:19

Jag och frida höll på att dö nyss när vi såg The Texas Chainsaw massacre, fyyfan jag hatar skräckfilmar :( bläääääää

en viss fredrik var också ganska räddd.


Alexandra ringde mitt i också, dock kunde hon inte  komma för de häär skitungarna;) menmen thats life.. 


Hoppas älsk ringer snart :) <3

Puss på Petter <3<3<3

Av Madeleine - 12 april 2008 19:20

Snart bär det av mot friida, jag hon och fredde ska se på film, och hade bara bra. Sitter hellre där med dem att ligga hemma och tycka synd om mig själv, eller att sitta vid datorn, förståå det.

Egentligen får jag inte fara, dum pappa man har, så himla damp han har alltså.

Vadå? ja jag har varit sjuk i veckan ons, tors, fre, och nu mår jag mktmkt bättre. Bara lite snuvig.

Jag skulle mycket hellre varit i skolan än att legat hemma.

FATTA DET!!!!

Man väljer ju inte att man ska bli sjuk, då hade nog ingen varit sjuk sådetså. INYOURFACE!!


SNYGG BILD PÅ JAG OCH FRIDA VA? ;)

sexii



Av Madeleine - 12 april 2008 17:25

det är jag det.

älskar min Petter.



Jag har tråkigt, jag vill göra ngt, nu när man har pengar och kan göra ngt kul så blire diss?

taskigt, men ni/du gör ju vad ni vill.

fuck vad tråååk alla är.

Jag har nu suttit hemma sedan i tisdags, huvvva.

Rädda mig härifrån?

TASKMÖRTAR.

 

Av Madeleine - 12 april 2008 15:22

Nyss kollat på sommar tunikor inne på http://www.ellos.se

riktigt fina.

stor skjort- mullvadsbrun 199kr

klänning- vit 299kr

Tunika-röd/vit 99kr


passar perkekt påväg till stranden, eller på kvällen när man ska ut med kompisar, u name it.





Av Madeleine - 12 april 2008 12:26

Hej igen.

Jag har ju inhandlat lite nytt smink i veckan, eller smink och smink utan två foundations.

Den ena från Lóreal - Matte Cashmere, någon som använder den?

Jag har inte testat den än, den andra också ifrån Lóreal - infallible den är verkligen bra, haft den tidigare också men var lite för mörk så jag köpte en ljusare. Fast snart behöver man inte använda så mkt foundation, för jag och Sara har funderat på att köpa ett solarium för 500kr, jag vet det är inte bra för huden, men man lever ju som sagt bara en gång och jag har tänkt leva fullt ut :). Brun och fin hy då :)(dock cancerstråålad ;P).


Jag köpte även en hårspray, en rosa kommer inte på vad den heter för tillfället, men den är bra och luktar ljuvligt :).

Det var nog det bästa köpet denna vecka eftersom jag inte haft en hårspray på flera månader, tyckte det var dags.


Hoppas mina andra köp som jag beställde förra söndagen kommer snart, ni vet den vita bikinin + trosor och det vita linnet. Som ni förstår så taggar en viss Madeleine Persson sommarlov.

Ska ju jobba på volvo i sommar, på tisdags ska jag på företags hälsovården för att göra ett utandningsprov, för att kolla att jag har tillräklig lungkapasitet för att jobba på måleriet - det har jag säkert :).


Nu sitter jag här med hårinpackning i håret, har nog suttit med det i över 40 min nu, lika bra att sitta ett tag till :) så håret blir fräscht och fint. Som jag skrev i ett inlägg förnågon dag sedan vill jag fixa håret igen, vill vara mer guld blond :).


Puss

/ Madeleine

Av Madeleine - 12 april 2008 12:06

..värk, vill inte ha ont.

Nyss tagit en Ipren och en Alvedon, hoppas det går över snart,

:( inge roligt.


Nyss pratat med älsk, och dock förlorade de andra matchen igår också, illa=/

inge bra med självmåål, =/ menmen det händer så lätt :).


Hallå, vad ska alla göra idag/ikväll?

pussN 

Av Madeleine - 12 april 2008 10:53

Vill/orkar inte vara sjuk längre, kan någon ta min förkylning eller mitt magont?

please... VAd ska alla hitta på idag då? Vissa ska ju bara sitta hemma =/ 


Petter är allt jag behöver <<3

så kär.



Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards