Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Måndag ;D

Av Madeleine - 21 april 2008 20:13

Idag var det då måndag :)

Började med en väldigt hektisk morgon för mig, snozade tre gånger, sedan när jag skulle packade mina badkläder hittade jag inte dem, illa illa. Sminkade mig på fem min, slängde i mig filen och gick sedan till bussen, jag var där först.

Kom till skolan, idrott första lektionen :) me like. Hade något test, gick väl bra men om jag ska vara ärlig så kändes det lite i benen. 

Efter idrotten hade vi Psykiatri, om Damp, Aspberger, ADHD, DCD och Autim.

Sven han babblar och babblar, hoppas det gick in något :) .

SÖÖTUNGARNA :) taggadde brudar, och Melker ser ju öööhm väldigt inne i lektionen?

 

Maddep hade tråkigt och gav Matilda muschtars ( vet ej hur det stavas)

och djävuls horn :) sweeeeeeeeeet 


 

Även Emma fick muschtars och någon flygande keps ;P

tycker hon nästan ser ut som Mario i supermario tv-spelet, eller hur?;)


 

Melker fick också :D

Fast han tyckte inte det var lika roligt som Matilda och Emma , ajja. ;P


LUUNCH

Go lunchen idag då :) kastade i mig maten för att jag skulle låna Matildas cykel och åka och handla badkläder, eftersom jag inte hittade mina. -300kr :( , mina pengar bara rinner iväg, jag som skulle spara . Menmen.

Matilda hade en pingla till cykel :).


Tillbaka i skolan

Chillade lite sedan hade vi Vård och omsorg med Lotta :)

 Pratade om hjärtat och hjärtinfarkter igen, det är intressant, för hon förklarar så man förstår. Stort plus till Lotta.


Men allt för intressant kanske det inte var?

Eller vad säger ni Melker? INTE TAGGADE NÅGONSTANS!

 


Historia blev det efter denna lektion

 

:) .


Sedan Matte B, gick väl hyffsat denna gång, tänkte plugga nu när jag kom hem men då gjorde jag istället klart Historian och skickade in den, ska plugga imorgon.  Btw så fick vi skjuta upp det tills nästa måndag.


----------------------------------------------------------------------- SLUTAT

Då bar det av upp till iksu, simmade med Frida och Sara M :)

Gick bara fint, vi simmade precis en timme, simmade sextio längder alltså 1500m :). Det känns att jag inte tränat på ett tag, men nu blire att ta tag i det, ska gymma efter skolan imorgon!

Tagga :)


Efter Iksu träffade Madeleine sin Isa :) och åt en god sallad , mums.

Satt i solen och åt den.

Isa du är bra<3

Glöm aldrig bort att du är värdefull.

 

Med solen i ögonen.


Min middag :)


Näe nu ska jag hitta på något annat

Hoppas ni har fått en bra start på veckan!

En sista sak, mitt Leg har kommit, ska hämta ut det imorgon :). 

Puss på min älskade Petter, jag saknar honom.

 

 JAG ÄR SÅ KÄR I DIG MIN LARS PETTER NORDFJELL<3<3

GLÖM ALDRIG DET!




 
 
Ingen bild

isaaa

21 april 2008 20:50

ful flicka:( älskar madde!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 28 januari 2009 16:57

Hejhej, hoppas allt är bra med alla! ser att 73 st har varit inne på denna blogg under Januari. Jag tycker ni borde kolla in min nya Blogg http://madeleeinep.blogg.se     för på denna blogg skriver jag inte längre!  ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:45

Kommentera min andra blogg, jag vet att ni läser :) Jag har även hunnit fylla 18 år, så jag är myndig nu!   puss.   http://madeleeinep.blogg.se ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:42

Hejhej, mina läsare, jag ser att det är några som är här och läser. Men jag uppdaterar inte här nu, utan skriver på min nya blogg. LÄS DÄR! Uppdaterar flera gånger per dag!   http://madeleeinep.blogg.se   Puss / M     ...

Av Madeleine - 16 maj 2008 09:14

Hejhej bloggen och alla läsare, nu sitter jag i skolan har haft Historia A och har snart Matte B, ingen höjdare! Menmen bara att gilla läget. Sedan har vi Svenska B och sista lektionen är samhällskunskap och den li9gger på 3 h, fyfan. Haft det över ...

Av Madeleine - 15 maj 2008 21:35

Hejhej,   Nu är det bara 15 dagar kvar tills min födelsedag ;D  Glöm inte gratta mig den 30:e maj.   Jag skriver även på en anna blogg som heter http://madeleeinep.blogg.se     Hopaps ni haft en bra dag, pusspuss  ...

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards