Alla inlägg under maj 2008

Av Madeleine - 7 maj 2008 18:01

Hejhej :)

Hoppas alla haft en bra dag idag, det har jag haft.

Dagen började med projektarbete sedan psykologi, lunch HUVVVA, typ whiskat? 

Sedan prov om hjärtsjukdomar, det gick jätte bra tror jag.

Sist men inte minst Idrott- bästa lektionen på hela veckan.

Vi hade brännboll i regn/sol, konstigt väder idag.

Sedan gick jag ner till stan med Evelina, hennes kille, Melker och Matilda.

Väl nere på stan satte jag och Matilda oss ner på en gräsfläck ;P

Vi har roligt tillsammans, HAHA :).

 

Sedan kom älsklingen vid halv 4, följde honom och köpte ett par skor på The Store, assnygg, det passar ju perfekt till en snygging som du älskling :)<3

Vi gick vidare till Twilfit, för jag skulle kolla på bh:ar igen.

Min älskling betalade, men jag ska ge tillbaka så fort jag får mina pengar. 

Du är söt du.

sedan skildes vi åt vid klockan 4.


 



Igår hann jag ju inte skriva något alls nästan, för jag var så trött när jag kom hem.

 

Väntar på bussen, blåsigt ute.

Först var jag i skolan, efter skolan åkte jag till Tomtebo, för jag skulle dit och presentera mig på sjukhemmet där. Verkar som ett trevligt ställe, jag hoppas jag kommer trivas.

Sedan gick jag hem till Petra, pluggade lite sedan när hennes pojkvän Fredrik kom hem så tog vi bilen till Maxi, de skulle handla, jag och Petra gick på Apoteket, Lindex och Fredrik gick på Maxi och handlade mat.

Sedan bar det av hem till dem igen, Fredrik gjorde mat, och jag fick äta där- helt underbart snälla :) . Tacktack.

Tog sedan bussen till Iksu där jag simmade mina 60 längder, bastade och duschade. Dock hade jag maten uppe i halsen hela tiden, menmen. Det gick det också.

Mamma hämtade mig efter jobbet, vi handlade lite mat sedan åkte vi hem.


Jag är avis på min pappa för han är i Turkiet nu :( .

Menmen, hoppas han har kul och kommer hem välbehållen.


Idag fyller min kära kusin 20 år :) Även Crippe fyller 20, så ett STORT grattis

till er <3


Love / M


Av Madeleine - 6 maj 2008 22:19

hejhej

kom nyss hem, varit i skolan, på arbetssak, petra, gymmet o hem .

skriver mer imorgon, ska sova


natti


Love

/M

Av Madeleine - 5 maj 2008 17:54

Hejhej alla läsare.

Hoppas alla haft en underbar dag =)

Vad har ni hittat på? 


Idag har jag varit i skolan, på stan, kollade på bh:ar hittade en perfekt dock kostar den 450kr =/, inte konstigt att mina bröst alltid ploppar ut, har 2 storlekar för liten bh . illla.

Men som sagt hälften av alla kvinnor har fel storlek på bh:arna.


Love

/ M 

hej

Av Madeleine - 4 maj 2008 22:14

Hejhej, har alla haft en bra kväll?

just nu ska jag se avsnitt 96 på Andra Avenyn, sjukt bra.

Min älskling ser på Zorro med pappa och mamma.

Sedan ska vi gå och lägga oss :)

Myspys :)

hoppas alla haft en bra kväll.


Love

/M

Av Madeleine - 4 maj 2008 15:38

hejhej igen :)

Vad gör alla :)


Nu är min älskling här, myspys.

Gud vad jag älskar den killen<3


Brännboll ikv då :)

taggad.


Dagens outfit

Jeans shorts från blend.

Grått linne

That's it.


Love

/ M 

Hej

Av Madeleine - 4 maj 2008 12:08

hejhej och goddag?

Hoppas alla har sovit gott =)

Det har jag.

Lite allmänt sliten idag, men det får man väl vara på söndagar?


....


Nu har min syster och hennes pojkvän åkt.

Lite tråkigt menmen.

Snart kommer ju min älskling

längtar efter honom.


Vad ska alla hitta på idag då?:)

Jag ska försöka hitta några så vi kan dra ut och spela lite brännboll :)

Sjukt taggad.


Love

/M

Av Madeleine - 3 maj 2008 21:46

Vilken är den bästa filmen du sett?


Tips på någon man kan se?

:)


Puss

/ M

Sol

Av Madeleine - 3 maj 2008 21:25

Hejhej igen, rensat lite tankar nu :).

Dagen har ändå varit ganska bra, mycket sol, jag älskar det.

Jag vill bara ha sommar nu,

När jag vaknade imorse hade jag 3 myggbet =/ inte skönt.

De jävlarna har vaknat till liv och de är inte små precis.

Menmen.


Känns som jag bara ätit och ätit idag, och det är till en stor del sant.

Menmen, gott har det varit iaf.


Vad har ni gjort idag?

Något kul?


INDENTIFIERA ER! :)

Skriv, det är roligt när

någon skriver :)


Puss

/ M 

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards