Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Onsdag

Av Madeleine - 7 maj 2008 18:01

Hejhej :)

Hoppas alla haft en bra dag idag, det har jag haft.

Dagen började med projektarbete sedan psykologi, lunch HUVVVA, typ whiskat? 

Sedan prov om hjärtsjukdomar, det gick jätte bra tror jag.

Sist men inte minst Idrott- bästa lektionen på hela veckan.

Vi hade brännboll i regn/sol, konstigt väder idag.

Sedan gick jag ner till stan med Evelina, hennes kille, Melker och Matilda.

Väl nere på stan satte jag och Matilda oss ner på en gräsfläck ;P

Vi har roligt tillsammans, HAHA :).

 

Sedan kom älsklingen vid halv 4, följde honom och köpte ett par skor på The Store, assnygg, det passar ju perfekt till en snygging som du älskling :)<3

Vi gick vidare till Twilfit, för jag skulle kolla på bh:ar igen.

Min älskling betalade, men jag ska ge tillbaka så fort jag får mina pengar. 

Du är söt du.

sedan skildes vi åt vid klockan 4.


 



Igår hann jag ju inte skriva något alls nästan, för jag var så trött när jag kom hem.

 

Väntar på bussen, blåsigt ute.

Först var jag i skolan, efter skolan åkte jag till Tomtebo, för jag skulle dit och presentera mig på sjukhemmet där. Verkar som ett trevligt ställe, jag hoppas jag kommer trivas.

Sedan gick jag hem till Petra, pluggade lite sedan när hennes pojkvän Fredrik kom hem så tog vi bilen till Maxi, de skulle handla, jag och Petra gick på Apoteket, Lindex och Fredrik gick på Maxi och handlade mat.

Sedan bar det av hem till dem igen, Fredrik gjorde mat, och jag fick äta där- helt underbart snälla :) . Tacktack.

Tog sedan bussen till Iksu där jag simmade mina 60 längder, bastade och duschade. Dock hade jag maten uppe i halsen hela tiden, menmen. Det gick det också.

Mamma hämtade mig efter jobbet, vi handlade lite mat sedan åkte vi hem.


Jag är avis på min pappa för han är i Turkiet nu :( .

Menmen, hoppas han har kul och kommer hem välbehållen.


Idag fyller min kära kusin 20 år :) Även Crippe fyller 20, så ett STORT grattis

till er <3


Love / M


 
 
Ingen bild

sommarbarn88

7 maj 2008 18:23

Det e alltid kul att umgås med dej Madde. Vi har kul tillsammans och det e alltid liak trevligt då du äter här.
//kram Petra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 28 januari 2009 16:57

Hejhej, hoppas allt är bra med alla! ser att 73 st har varit inne på denna blogg under Januari. Jag tycker ni borde kolla in min nya Blogg http://madeleeinep.blogg.se     för på denna blogg skriver jag inte längre!  ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:45

Kommentera min andra blogg, jag vet att ni läser :) Jag har även hunnit fylla 18 år, så jag är myndig nu!   puss.   http://madeleeinep.blogg.se ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:42

Hejhej, mina läsare, jag ser att det är några som är här och läser. Men jag uppdaterar inte här nu, utan skriver på min nya blogg. LÄS DÄR! Uppdaterar flera gånger per dag!   http://madeleeinep.blogg.se   Puss / M     ...

Av Madeleine - 16 maj 2008 09:14

Hejhej bloggen och alla läsare, nu sitter jag i skolan har haft Historia A och har snart Matte B, ingen höjdare! Menmen bara att gilla läget. Sedan har vi Svenska B och sista lektionen är samhällskunskap och den li9gger på 3 h, fyfan. Haft det över ...

Av Madeleine - 15 maj 2008 21:35

Hejhej,   Nu är det bara 15 dagar kvar tills min födelsedag ;D  Glöm inte gratta mig den 30:e maj.   Jag skriver även på en anna blogg som heter http://madeleeinep.blogg.se     Hopaps ni haft en bra dag, pusspuss  ...

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards