Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

"plugga"

Av Madeleine - 28 mars 2008 20:09

Hej allihopa :) !

Hoppas alla har haft ett bra lov, en bra arbetsvecka eller en bra skolvecka :).

Själv har jag haft en underbart bra lov, tränat, Petter, stan, kompisar, plugga (mindre kul, men blev inte så mycket) .

Ja idag så väcktes jag av Petra vid nio snåret, klev då upp och kollade att jag fick skjuts till stan, gjorde mig i ordning, dock hittade jag ingen hårborste =/ som resulterade till en inte så fin frisyr. Sedan träffade jag Petra på stan, tog bussen till henne på Tomtebo. Vi skulle plugga men det gick inte så bra, hade verkligen ingen motivation idag =/ inte Petra heller tror jag ;). Hon lagade pasta med skinksås, mums men konsistensen behöver vi inte ens nämna tror jag, hahaha. Sedan tog vi upp böckerna igen, men efter fem minuter kom jag på den smarta idéen att vi skulle fara till maxi och strömpilen, sagt och gjort. Vi tog cykeln och cyklade eller iaf jag, latisen åkte men det var inte så jobbigt hon var rätt lätt :) . När vi kom fram så gick vi runt och kollade i den olika affärerna, hittade lite smått och gott, bilder kommer under. Sedan efter ungefär två timmar så cyklade (jag) vi hem igen, då hade hennes pojkvän kommit hem, han lagad mat (spagetti och köttfärsås, mums var det) . Vi hann kolla på lite kläder på www.ellos.se också medans, sedan var det dax för en viss Madeleine Persson att åka hem, på bussen ringde jag go Petter, men vi sa inte så mycket så vi bestämde oss för att höras senare. När jag kom ner på stan fick jag lov att köpa en lakrits godis på Nannas, fy Madde, men gott var det. Och nu sitter jag här. Ska gå ner och äta lite grillat nu, pappa och mamma har lagat, mums :) .


Veckans köp

* Klänning, Vero Moda 50kr

* Pärlörhängen, Kicks 70kr

* Hårspännen med pärlor, Kicks 30kr

* Stringtrosor, H&M 40kr 

* Hipsters, H&M 60kr (ej bild)






 
 
Ingen bild

sommarbarn88

29 mars 2008 11:32

hej vännen min.. jag hade nog inte heller så stor motivation till att plugga idag .. men men.. det e ju lov.. så egentligen borde man inte plugga då. men tydligen nödvändigt.. *suck* vi får skärpa till oss och vara mer effektiva på måndag istället. jag har iaf haft en toppendag med dej madde. det e alltid lika kul att vara tillsammans med dej och hitta på saker. du e så rolig och en uinderbar vän. lovar att jag ska uppdateramin blogg idag när vi har vart och handlat- och så blir det nog lite fina bilder ochså=) haha. och maten som vi gjorde var ju god ju ;P däremot kan jag hålla med om att konsistensen inte såg såå god ut.. hehe.. det var gansk mycke uppdatering igår kväll.. men kul att läsa iaf. tur att det e fler som uppdaterar nästan lika ofta som mej ;)nej nu ska vi gå och handla.. bäst att ta på sig massa kläder.. jag fryser såååå. MASSA kramar till dej vännnen! e så glad att du finns i mitt liv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 28 januari 2009 16:57

Hejhej, hoppas allt är bra med alla! ser att 73 st har varit inne på denna blogg under Januari. Jag tycker ni borde kolla in min nya Blogg http://madeleeinep.blogg.se     för på denna blogg skriver jag inte längre!  ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:45

Kommentera min andra blogg, jag vet att ni läser :) Jag har även hunnit fylla 18 år, så jag är myndig nu!   puss.   http://madeleeinep.blogg.se ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:42

Hejhej, mina läsare, jag ser att det är några som är här och läser. Men jag uppdaterar inte här nu, utan skriver på min nya blogg. LÄS DÄR! Uppdaterar flera gånger per dag!   http://madeleeinep.blogg.se   Puss / M     ...

Av Madeleine - 16 maj 2008 09:14

Hejhej bloggen och alla läsare, nu sitter jag i skolan har haft Historia A och har snart Matte B, ingen höjdare! Menmen bara att gilla läget. Sedan har vi Svenska B och sista lektionen är samhällskunskap och den li9gger på 3 h, fyfan. Haft det över ...

Av Madeleine - 15 maj 2008 21:35

Hejhej,   Nu är det bara 15 dagar kvar tills min födelsedag ;D  Glöm inte gratta mig den 30:e maj.   Jag skriver även på en anna blogg som heter http://madeleeinep.blogg.se     Hopaps ni haft en bra dag, pusspuss  ...

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards