Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Madeleine - 17 mars 2008 16:33

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, varit mycket i skolan och massa annat.  Jag har varit ledig idag, ställde klockan först på 6 för att jag tänkte ta tidiga bussen in till stan och gymma, men så blev det inte, åkt ist in med pappa. Gymmade på Iksu, sedan tog jag bussen till stan och väntade på min buss hem, hade hoppats att Alexandra skulle ta den. men det gjorde hon inte. När jag kom hem lagade jag lite mat, tagit bort sminket och lagt på en ansiktsmask :) , sköönt. Ska sola imorgon tror jag!


En HEL månad utan dig har varit som ett helvette, inte kunnat sova på nätterna mått allmänt skit, och när jag ser dig skriva med massa brudar mår jag verkligen mer än sämst. åh, jag vet att jag inte ska kolla, men jag gör det ändå. Jag vill inte ju inte se vad du skriver till dem. menmen, kan inte sluta. Älskar ju dig så himla mycket,det ska ju vara du och jag, eller hur?

Älskar dig över allt annat, glöm inte det. I try, I really try,....

 I WANT YOU TO KISS ME!!



Kram / Madeleine 

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards