Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

;(

Av Madeleine - 24 februari 2008 22:47

kan inte sluta gråta!

Nyss pratat med dig, vill bara att allt ska bli bra!

Älskar ju dig och det vet du!

Förlåt.

jagvet, det är kanske försent.

Jag älskar dig och du älskar mig.

Jag vet att alla tycker du är snygg osvosv.

Man kan ju bara kolla på hur folk kommenterar dina bilder. ;(

Vi är menade för varandra och det vet jag. Vi har alltid så

roligt tillsammans, vi är så lika varandra. Det är bara alla små

bråk som förstör allt och blir till stora, och man gör saker

som man inte borde göra. Jag vet att du kan få vem du vill.

Jag vill ha dig bara dig.

snälla, en sista, bara en sista chans.

Du ska få dina brev jag skrivit i en veckas tid nu.

Hoppas det får dig på andra tankar älskade. Jag har skrivit från

hjärtat, för tillfället är mitt hjärta ganska svart, kom och gör det

rött igen, vill bara vara med dig. Vi är två pusselbitar som passar

perfekt tillsammans, jag vet att du vet det.

Give me a chans. please. Det är allt jag ber om. Bara jag får en chans så får du vara hur förjävlig mot mig som hellst. Bara jag får vara med dig så är jag nöjd.


--: du visade mig den rätta vägen när jag gick fel,
& du torkade mina tårar när jag föll ihop.
du sade åt mig att jag klarade allt, jag ber dig.:--


<3<3

Remember that feeling!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 28 januari 2009 16:57

Hejhej, hoppas allt är bra med alla! ser att 73 st har varit inne på denna blogg under Januari. Jag tycker ni borde kolla in min nya Blogg http://madeleeinep.blogg.se     för på denna blogg skriver jag inte längre!  ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:45

Kommentera min andra blogg, jag vet att ni läser :) Jag har även hunnit fylla 18 år, så jag är myndig nu!   puss.   http://madeleeinep.blogg.se ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:42

Hejhej, mina läsare, jag ser att det är några som är här och läser. Men jag uppdaterar inte här nu, utan skriver på min nya blogg. LÄS DÄR! Uppdaterar flera gånger per dag!   http://madeleeinep.blogg.se   Puss / M     ...

Av Madeleine - 16 maj 2008 09:14

Hejhej bloggen och alla läsare, nu sitter jag i skolan har haft Historia A och har snart Matte B, ingen höjdare! Menmen bara att gilla läget. Sedan har vi Svenska B och sista lektionen är samhällskunskap och den li9gger på 3 h, fyfan. Haft det över ...

Av Madeleine - 15 maj 2008 21:35

Hejhej,   Nu är det bara 15 dagar kvar tills min födelsedag ;D  Glöm inte gratta mig den 30:e maj.   Jag skriver även på en anna blogg som heter http://madeleeinep.blogg.se     Hopaps ni haft en bra dag, pusspuss  ...

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards