Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Madeleine - 25 februari 2008 21:02

Hej!

Imorse var det lite segt att gå upp vid 6.

Men jag tog mig upp. Sminkade, klädde på mig

åt frukost, sedan skolan. Började med Idrott, vollyboll- nice.

Sedan Psykiatri, sedan hål så då gick jag och några till stan :)

Gick runt och kollade vad det kostade att slinga håret. sjukt

dyrt.

Så det blir nog att slinga i holmsund :) . Billigare. Blir nog snyggt :) .

Gick sedan tillbaka till skolan för att gå på Historian och Matte b . Blä-

Gjorde matte prov i fredags, kommer säkert få ig. menmen that's life.

Sedan gick jag till stan igen, träffade min kusin :) kikade runt på stan,

sedan satt vi på banken hos moster. Satt i en massagestol, gud så skönt det var. :) . Sedan prommenerade vi till droskan och träffade släkten och käkade taco- pizza- och Grillbuffé :) mums.  Och nu sitter jag här.

Vissa är ju lediga imorgon, gud så skönt :) . Ska fara och plugga lite socialomsorg med Petra. :) .


saknar dig .... ;(



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards