Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Snabbis

Av Madeleine - 7 maj 2008 19:57

Det var verkligen en snabb intagning av hästarna, ledde inte ens någon.


Idag så lagade jag mat här hemma, verkligen god mot för kattmaten i skolan idag.

Köttfärs + lök+ vitlök+tomat+bacon+ korvbitar+ kryddor+ vatten + Pasta  kanske inte låter så gott, men det var grymt gott, maten står högt uppe i halsen på mig.


idag har jag haft på mig en stegmätare, man sitetr ju ganska mycket i skolan, tur att vi har haft idrott idag så man fick röra på sig. sköntskönt. Annars hade jag nog aldrig kommit upp i 11394 steg som det nu står på. Ska försöka komma mig ut på en promenad sedan, fast vi får se hur det blir med den saken.


Nu ska jag snart se på Barnmorskorna på http://www.svt.se, älskar den  serien. Den är så bra, nästan bättre än Andra Avenyn.

Såg ju alla tre avsnitten av Andra Avenyn i söndags som vanligt. Varje söndag är det ett måste att se de 3 avsnitten som kommer ut.

Veckans avsnitt var bra, men jag blir lite besviken på Kim, men han gjorde nog som han gjorde för sitt eget bästa.

Vad ehter han nu, han som sitter i rullstol? Bra minne man kan ha ibland. Han var taskig mot Liv. Ser framemot de tre nya avsnitten på söndag.


Puss


Jag vet att ni vill skriva några rader, så komigen!!

 
 
Cassandra

Cassandra

7 maj 2008 20:19

Jo det hoppas jag med :)
jo jag tror det kan vara ganska bra, dom ska vara svala och få ner svullnaden, och det kan vara bra när jag går så mycket i jobbet och så :)

det är typ gympaskor, eller inte riktigt de heller, men det är mer gympaskor kan man säga :P skit nsygga :P Jo sulsan ska vara som en tämpning så man inte går på asdalten hela tiden.

Jodå :) jo de kommmer till helgen är det tänkt. När jag går in i vecka 29 :)

http://weareyoungparents.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 28 januari 2009 16:57

Hejhej, hoppas allt är bra med alla! ser att 73 st har varit inne på denna blogg under Januari. Jag tycker ni borde kolla in min nya Blogg http://madeleeinep.blogg.se     för på denna blogg skriver jag inte längre!  ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:45

Kommentera min andra blogg, jag vet att ni läser :) Jag har även hunnit fylla 18 år, så jag är myndig nu!   puss.   http://madeleeinep.blogg.se ...

Av Madeleine - 2 juni 2008 21:42

Hejhej, mina läsare, jag ser att det är några som är här och läser. Men jag uppdaterar inte här nu, utan skriver på min nya blogg. LÄS DÄR! Uppdaterar flera gånger per dag!   http://madeleeinep.blogg.se   Puss / M     ...

Av Madeleine - 16 maj 2008 09:14

Hejhej bloggen och alla läsare, nu sitter jag i skolan har haft Historia A och har snart Matte B, ingen höjdare! Menmen bara att gilla läget. Sedan har vi Svenska B och sista lektionen är samhällskunskap och den li9gger på 3 h, fyfan. Haft det över ...

Av Madeleine - 15 maj 2008 21:35

Hejhej,   Nu är det bara 15 dagar kvar tills min födelsedag ;D  Glöm inte gratta mig den 30:e maj.   Jag skriver även på en anna blogg som heter http://madeleeinep.blogg.se     Hopaps ni haft en bra dag, pusspuss  ...

Presentation

Omröstning

GE OSS SOMMAR
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards